تقویت بنیه‌ علمی دانش آموزان نهبندانی با همت خیرین

مدیر آموزش و پرورش نهبندان گفت:درجهت تقویت بنیه‌ علمی دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس و جهت اجرایی شدن برنامه‌های ستاد کنکور شهرستان خیرین پای کار آمده اند.

روشندل مدیر آموزش و پرورش نهبندان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: در جهت تقویت بنیه‌ی علمی دانش آموزان از سوی یکی از نیک اندیشان نهبندان ، جزوات و کتب آموزشی تمام دروس تجربی به ارزش ۷۵۰میلیون ریال تهیه و آماده شده است.

او افزود: یکی دیگر از موسسات خیریه ۵ بسته حاوی کتب آموزشی مربوط به متوسطه اول و دوم به ارزش۶۵۰ میلیون ریال تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

همچنین بنا به قول مساعد این موسسه ۲ پک کامل دیگر نیز به ارزش ۳۰۰میلیون ریال به زودی تامین خواهدشدکه ارزش ریالی این بسته‌های آموزشی یک میلیارد و  ۷۰۰ میلیون ریال است.

توزیع ماسک بین دانش آموزان نیازمند نهبندانی

مدیر آموزش و پرورش نهبندان بیان کرد: خیر دیگری تعداد ۱۱ هزار ماسک تهیه و برای توزیع در اختیار مدارس شهرستان قرار گرفت.

روشندل در ادامه گفت:باتوجه به شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات الزامی شده است از این رو توزیع ماسک گام مهمی در سلامتی افراد است.


بیشتر بخوانید


او همچنین از تخصیص ۳۱ تبلت و گوشی هوشمند دیگر در دومین مرحله توزیع استانی این اقلام به شهرستان خبر داد وگفت: این گوشی‌ها نیز جهت توزیع در اختیار مدیران مدارس قرار خواهد گرفت که با احتساب این آمار تعداد گوشی و تبلت‌های توزیع شده بین دانش آموزان نهبندان به ۵۱۶ دستگاه می‌رسد

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.