امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و ‏رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ۱۰ دستگاه برتر در الکترونیکی کردن خدمات در دوره کرونا را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، الکترونیکی شدن خدمات دولت یکی از نیاز‌های اساسی برای شهروندان به شمار می‌رود، آن هم در شرایطی که ویروس کرونا روزانه جان ده‌ها هموطن را می‌گیرد. الکترونیکی شدن خدمات دولتی از یک سو فساد در اداره‌های دولتی را کاهش می‌دهد و می‌تواند برای چالش‌های آلودگی هوا، حفظ محیط زیست راهگشا باشد و از طرفی از اتلاف وقت شهروندان جلوگیری می‌کند.


بیشتر بخوانید


از این رو دولت فعلی تلاش خود را برای الکترونیکی شدن خدمات دولتی به کار بسته است. امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و ‏رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران به تازگی نام ۱۰ دستگاه برتر در الکترونیکی کردن خدمات در دوره کرونا را اعلام کرد.

ناظمی در توئیتی نوشت: «برای الکترونیکی شدن بیش از ۵۷۰۰ خدمت دولتی شناسایی شده است؛ که همه‌گیری کوید۱۹ این امر را تسریع کرده. البته میان الکترونیکی‌شدن تا ارائه خدمت کاربرپسند نیز فاصله‌ای بزرگ هست. جدول زیر ده دستگاه برتر در الکترونیکی کردن خدمات در دوره کرونا را نشان می‌دهد.»

ده دستگاه برتر در الکترونیکی کردن خدمات در دوره کرونا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار