رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سومین نظارت میدانی خود از استان چهارمحال و بختیاری از چاه‌های نفتی ساتع و ریگ و سد خرسان ۳ بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۱۷ دی ماه در جریان سومین نظارت میدانی خود از حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری به صورت هوایی از چاه‌های نفتی ساتع و ریگ و سد خرسان ۳ بازدید کرد.

در این بازدید که به صورت هوایی انجام شد، رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان میزان پیشرفت پروژه، مشکلات و موانع اجرای احداث سد خرسان ۳ قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


سد و نیروگاه خرسان ۳ یکی از طرح‌های در حال اجرا در استان چهارمحال و بختیاری بوده که در بخش بالای رودخانه خرسان در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان لردگان واقع شده است.

این سد بتنی با ارتفاع ۱۹۵ متر و مخزنی با حجم یک هزار و ۱۸۵ میلیون مترمکعب با هدف تولید انرژی برقابی در محل سد به میزان یک هزار و ۱۰۶ گیگابایت ساعت در سال و افزایش تولید انرژی برقابی در سد‌های پایین دست، کنترل سیلاب و کاهش ابعاد سیستم‌های تخلیه سیلاب در سد‌های پایین دست و توسعه گردشگری در منطقه احداث می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار