نشست کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجمع نمایندگان استان قم برگزار شد

نشست کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجمع نمایندگان استان قم در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،در نشست کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجمع نمایندگان استان قم که در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم برگزار شد، مهندس غلامپور "مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم" با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این کارگروه آشنا شد.

مدیرکل ICT استان قم ضمن استقبال از مطالبه گری کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجمع نمایندگان قم، خواستار همکاری بیشتر این کارگروه با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

غلامپور ظرفیت نمایندگان قم در مجلس و نقش کارگروه‌ها در حل مشکلات استان را حائز اهمیت خواند و افزود: با کمک اعضای کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بهرمندی از مشکلات احصا شده توسط این کارگروه، می‌توان برای حل مشکلات حوزه فناوری اطلاعات استان قم قدم‌های موثری برداشت.

گفتنی است در انتهای این نشست حکم اعضای کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجمع نمایندگان استان قم توسط مهندس اورعی "رئیس کارگروه‌های تخصصی مجمع نمایندگان استان قم" و مهندس غلام‌پور "مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم اهدا شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار