مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: توزیع فرصت‌های آموزشی در مناطق محروم کرمانشاه در اولویت است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرزبان نظری بیان کرد: پیشرفت و ارتقا امکانات آموزشی در روستا‌ها به عنوان سنگ بنای عدالت در جامعه محسوب می‌شود، لذا توزیع مناسب فرصت‌های آموزشی در مناطق محروم و روستایی در اولویت است.

او با اشاره به طرح تحولی آجر به آجر، افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۹ برای اجرایی کردن بسته تحول اجرایی مشارکت‌های مردمی طرح آجر به آجر، تمام توان خود را به کار گرفته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه این امر نشان دهنده سطح آگاهی و دغدغه مردم کرمانشاه در ایجاد فضا‌های آموزشی ایمن برای فرزندان خود است، بیان کرد: برای گام دوم پویش ملی "من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من" در کرمانشاه پیگیر مشارکت حداکثری بانوان هستیم.

نظری گفت: حضور بانوان در این پویش به معنای حضور مادران نسل‌های آینده خواهد بود و علاوه بر مشارکت این افراد در ساخت مدارس جدید، به ایجاد فرهنگ وقف و صیانت و نگهداری از مدارس نیز کمک خواهد شد.

او بیان کرد: در این پویش تمامی شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت آجر به آجر (www.ajorbajor.ir) با هر میزان درآمد و توانایی مالی در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت نمایند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه افزود: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون تعداد ۳۸ مدرسه با ۱۵۲ کلاس و زیر بنای حدود ۱۳ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰۳ هزار میلیون ریال در سطح استان به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.