پیشکسوت فوتبال ایران درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید دقیقی پیشکسوت فوتبال ایران درباره حضور مهدی مهدوی کیا در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: صحبت‌هایی انجام شده است، انشاالله ختم بخیر شود.

دقیقی درباره احتمال جایگزینی ابوالقاسم پور به جای مهدوی کیا گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. هنوز تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است، بالاخره مهدوی کیا سمبل فوتبال ایران است. حضور او در جایگاه نایب رئیسی فدراسیون فوتبال می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. اگر این اتفاق رخ ندهد ما ظرفیت بزرگی را از دست خواهیم داد.

سعید دقیقی درباره غیبت مهدوی کیا در انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: شرایط کرونا و موضوعات مرتبط با آن در این باره بی تاثیر نیست. مهدوی کیا در حال حاضر در خارج از کشور حضور دارد. او قصد داشت برای انتخابات فدراسیون فوتبال حضور داشته باشد، اما مشکلات سفر و شرایط خاصی در خصوص محدودیت‌های پرواز به خاطر کرونا وجود دارد، حضور او در ایران را به تعویق انداخته است. البته اگر به دنبال ایجاد ظرفیت برای فوتبال ایران هستیم، حضور فردی مثل مهدی مهدوی کیا و علی کریمی خیلی می‌تواند به این موضوع کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۰ دی ۱۳۹۹
کسی در حال حاضر در آلمان دنبال عشق و حال است چطور می تواند سمبل فوتبال ایران باشد ؟؟؟
آخرین اخبار