رئیس هیئت دو و میدانی خراسان رضوی گفت: حسن تفتیان معروف به سریعترین دونده ایران برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در رقابت‌های المپیک توکیو راهی فرانسه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سعادتمند رئیس هیئت دو و میدانی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تفتیان زیر نظر مستقیم مربی بدنساز و ماساژور در تهران تمرین می‌کند و البته "اونتانن گای" مربی فرانسوی او نیز بر تمرینهایش نظارت داشته است.

او افزود: اردوی آماده‌سازی تفتیان در فرانسه با همکاری فدراسیون دو و میدانی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای حدود ۵۰ روز برنامه ریزی و تامین شده است و احتمالا این دونده ارزشمند کشورمان در جریان اردوی فرانسه در چند مسابقه بین المللی نیز شرکت خواهد کرد.

رئیس هیات دو و میدانی خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر رکورد سریعترین مرد ایران در رشته دوی ۱۰۰ متر ۱۰.۰۳ ثانیه است که ارتقای آن در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو نیازمند حضور در میادین بین المللی و تمرین زیرنظر مستقیم مربی است.

سعاتمند بیان کرد: تا این لحظه احسان حدادی و حسن تفتیان تنها دارندگان سهمیه المپیک کشور در رشته دو و میدانی هستند و از طرف دیگر تفتیان و یک بسکتبالیست عضو تیم ملی از خراسان رضوی نیز تنها دارندگان سهمیه این رقابت‌ها از استان خراسان رضوی هستند.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.