معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: جلوگیری از قاچاق کالا از استان برای کاهش خروج ارز با جدیت انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز استان گفت: حفظ و جذب ارز برای کشور و استان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هر گونه قاچاق کالا در استان حتی به تعداد محدود تحت پیگیری خواهد بود.

او بیان کرد: در خصوص صدور اقلام تولید استان به سایر استان‌های کشور نیز باید بر اساس اولویت‌ها و نیازسنجی و با اخذ مجوز‌ها صورت گیرد تا تعادل در بازار نیز حفظ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به راه اندازی سامانه شناسه دار کردن اقلام از جمله پوشاک و لوازم خانگی، هدف از راه اندازی این سامانه را جلوگیری از قاچاق کالا‌ها عنوان کرد.

ندایی همکاری دستگاه‌های مرتبط برای اطلاع رسانی این سامانه به مردم و تولید کنندگان مورد تاکید قرار داد و خواستار ثبت کالا‌های تولیدی از قبیل پوشاک و لوازم خانگی در این سامانه شد.

در این جلسه دستگاه هایی، چون تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، گمرک و اداره صمت استان گزارش اقدامات خود را در خصوص مقابله با قاچاق ارائه کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.