فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و پیشین بیمارستان ۵۲۰ ارتش گفت: ارتش تا ریشه کنی کامل ویروس منحوس کرونا در کنار مردم است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم بیمارستان در بیمارستان ۵٢٠ منطقه‌ای کرمانشاه با حضور امیر سرتیپ امیر آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش برگزار شدکه  امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد مؤذنی رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا و فرماندهان یگان‌های منطقه هم حضور داشتند.

امیر آریانفر با تقدیر از زحمات کادر درمان و پرسنل بیمارستان ۵٢٠ ارتش در کرمانشاه گفت: نیرو‌های درمانی ارتش با جدیت تمام در سنگر مبارزه با کرونا از روز‌های نخست دوشا دوش همکاران دیگرشان در وزارت بهداشت علیه این بیماری جنگیدند.

او در ادامه گفت: همکاران ما در ارتش تا پایان کرونا در کنار مردم خواهند ماند و از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

در پایان این مراسم سرهنگ پزشک مهدی نجابت تودیع و به افتخار بازنشستگی نائل و سرهنگ پزشک مجید نودست به عنوان رئیس جدید بیمارستان معرفی شد.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم بخش جدید رادیولوژی بیمارستان منطقه‌ای کرمانشاه با حضور امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا رسما آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.