رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت : در سایه همکاری مردم و کادر درمان شاهد کاهش چشمگیر آمار بستری‌های کووید ۱۹ در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) هستیم .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهرام بیدهندی رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت: در سایه همکاری مردم و کادر درمان شاهد کاهش چشمگیر آمار بستری‌های کووید ۱۹ در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) هستیم و برای ادامه این روند کاهشی همچنان نیاز به همکاری و همراهی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی را داریم.

او گفت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، بیش از ۱۷هزار نفر برای انجام معاینه و دریافت خدمات به مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) مراجعه کرده‌اند که از این تعداد بیش از پنج هزار نفر بستری شده‌اند.

بیدهندی افزود: در آخرین پیک بیماری در دهه آخر آبان ماه حدود روز‌های بیستم تا بیست و سوم این ماه، آمار بستری‌های روزانه ما به بیش از ۳۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ رسیده بود، ولی الان خوشبختانه در روز‌های اخیر تعداد بستری‌های ما به حدود ۳۰ نفر کاهش یافته است.

او افزود: این آمار را مدیون همراهی و مشارکت مردم در اجتناب از دورهمی و رعایت دستورالعمل ها و جانفشانی همکاران در حوزه‌های مختلف بهداشتی و درمانی و حمایت‌های شبانه‌روزی ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان می‌دانم.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه از همکارانش در این مجتمع بیمارستانی قدردانی کرد و ادامه داد: معتقدم اگر بیمارستان امام رضا (ع) در‌های خود را به روی بیماران کووید ۱۹ نمی‌گشود شاید ابعاد بحران را نمی‌شد کنترل کرد.

بیدهندی افزود: در همین نیمه دوم پاییز که پیک بیماری بود، حدود ۴۲۰ تخت را در مجموعه بیمارستانی امام رضا (ع) به کووید ۱۹ اختصاص دادیم که شامل ۱۱ بخش و ۳۲۰ تخت در بیمارستان امام رضا (ع) و ۱۰۰ تخت در بیمارستان‌های گلستان و نسیم بود که از این تعداد تخت، در مجموع ۸۲ تخت‌ای سی یو در این مجتمع بیمارستانی در اختیار بیماران مبتلا به کووید قرار گرفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.