با اجرای طرح برق امید در خراسان جنوبی، بهای قبض برق ۶۲ هزار و ۴۶۶ مشترک کم مصرف، صفر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  دادگر مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: طرح برق امید از اول آبان با هدف اصلاح الگوی مصرف، همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی اجرا، که در آن قبض برق مشترکان کم مصرف، رایگان صادر می‌شود.

او افزود: از ابتدای آبان امسال، ۳۰۶ هزار و ۷۰۵ قبض برق در استان صادر شده که بهای برق ۳۵ هزار و ۱۶۶ مشترک کم مصرف شهری و ۲۷ هزار و ۳۰۰ مشترک کم مصرف روستایی، رایگان بوده است.

تعداد قبوض برق رایگان صادر شده برابر با ۲۰ درصد تعداد کل مشترکان برق خراسان جنوبی است.

دادگر با بیان اینکه در طرح برق امید مشترکین به سه دسته پرمصرف، خوش مصرف و کم مصرف تقسیم می‌شوند افزود: تمرکز طرح، هدایت مشترکین از پرمصرف به خوش مصرف و از خوش مصرف به کم مصرف است.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: در طرح برق امید مشترکان می‌توانند با استفاده از نرم افزار "برق من"، ضمن بررسی مقدار مصرف برق خود، از قرار گرفتن در هر یک از دسته‌های مشترکان کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف مطلع شوند که بر اساس این طرح، بهای برق مشترکان کم مصرف، رایگان حساب می‌شود.

در نرم افزار برق من، مشترکان با ثبت شناسه ۱۳ رقمی قبض برق خود، ده‌ها نوع خدمت از جمله اطلاع از وضعیت مصرف، سوابق مصرف، استعلام برق امید، وضعیت خاموشی‌ها و درخواست انشعاب و همچنین راهکار‌های لازم برای کاهش مصرف برق را دریافت می‌کنند.

مشترکان برق می‌توانند "برق من" را از نرم افزار بازار و همچنین از سایت شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به آدرس skedc.ir دانلود و خدمات غیر حضوری مربوط به برق را دریافت کنند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: شرکت برق ، صدور برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار