تکمیل مدارس خیری نیمه تمام در استان چهارمحال و بختیاری به ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کامران رهی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۵۷ مدرسه خیرساز نیمه‌ساز در استان وجود دارد، گفت: برای تکمیل این مدارس  ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 او افزود: بر اساس پیش‌بینی انجام شده برای تکمیل این مدارس که از محل کمک خیران احداث شده، ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز بود که از این میزان ۳۰۰ میلیارد ریال امسال تأمین شد.

رهی با اشاره به اینکه با تکمیل و فعال شدن این مدارس، ۱۹۳ کلاس درس با زیربنای بیش از ۵۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع به کلاس‌های درس استان در مناطق مختلف افزوده می‌شود، گفت: برخی طرح‌های خیرساز توسط خیر به صورت کامل اجرایی می‌شود و برخی نیز درصدی از طرح توسط خیر و درصدی با اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تکمیل می‌شود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: در استان ۳۳۰ پروژه خیری از سوی ۳۲۰ خیر در ۲۱۱ هزار مترمربع زیر بنا احداث شده است.

رهی تعداد کلاس‌های درس خیری را یک هزار و ۶۵۰ کلاس درس عنوان کرد و گفت: اجرای طرح ملی آجر به آجر و پویش ملی"من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من" در راستای کمک‌های خیری خُرد است که افراد با هر میزان می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

رهی افزود: در پویش ملی "من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من" تعهد استان احداث یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای "سربیشه" بخش بازفت شهرستان کوهرنگ با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است که به همین میزان نیز از اعتبارات ملی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس برای ساخت این مدرسه اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار