تقویت فضای امید و نشاط بخش در آستانه انتخابات ۱۴۰۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر تقویت فضای امید و نشاط بخشی به جامعه در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ گفت : مدیران دولت در شهرستان‌ها نباید در بیان خدمات انجام شده لکنت زبان داشته باشند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : لازمه انتخابات آینده مشارکت همه کسانی است که دغدغه راه امام (ره) و شهدا و نظام اسلامی را دارند و باید از همه دیدگاه‌ها استفاده شود.

او با تاکید بر تقویت فضای امید و نشاط آفرینی در جامعه گفت : فرمانداران در نشست‌هایی با بزرگان و متنفذین و گروه‌های اجتماعی در شهرستان‌ها زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.

او با اشاره به آغاز فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا از اسفندماه افزود: با رعایت اصل بی طرفی، قانونمداری و امانت داری باید تلاش کنیم که انتخاباتی باشکوه و در تراز جمهوری اسلامی رقم بخورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه فرمانداران باید زبان گویای دولت در شهرستان‌ها باشند ادامه داد: در دولت و تدبیر امید و نظام اسلامی علیرغم تحریم و بیماری کرونا اتفاقات مهمی روی داده که باید بیان شود.

خوش اقبال گفت: باید بدون لکنت زبان و با صدای رسا از عملکرد دولت دفاع کنیم و بگوییم هفته‌ای نبوده که دولت پروژه‌ای را افتتاح نکند و این‌ها در حالی روی داده که کشور در شرایط سختی قرار داشته است.

معاون استاندار کرمانشاه با انتقاد از رفتار برخی مدیران در ماه‌های پایانی دولت گفت: برخی از ماه‌های گذشته به دنبال تغییر لباس برای حضور در دولت آینده هستند و برخی دیگر نیز از ترس هزینه داشتن در بیان خدمات ساکتند.

او افزود: در راستای امید آفرینی و ایجاد نشاط بایستی از هر ابزاری برای امیدواری مردم بهره ببریم، چرا که بیان نشدن خدمات جفا به نظام است.

خوش اقبال گفت: فرمانداران حتما ارتباط خود با مردم را تقویت کنند و بطور مستمر با کسانی که می‌توانند در جامعه ایفای نقش کنند، تعامل داشته باشند.

فرمانداران جایگاه نمایندگی دولت را مراقبت کنند

معاون استاندار کرمانشاه ضمن تاکید بر پذیرش نقد و انتقاد منصفانه و کارشناسانه ادامه داد: نقد و انتقاد را با روی گشاده باید پذیرفت، اما سیاه نمایی برای بازار گرمی در انتخابات پذیرفتنی نیست، چرا که همه جریان‌های سیاسی از کاهش مشارکت و اعتماد مردم ضرر خواهند کرد.

او افزود: تعامل و همفکری با تمام قوا در چهارچوب قوانین و استقلال قوا همچنان مورد تاکید است و فرمانداران بدانند که در خط مقدم دولت و نماینده قوه مجریه هستند و باید این جایگاه را مراقبت کنند.

خوش اقبال با تقدیر از تلاش و زحمات فرمانداران در کنترل بیماری کرونا و تغییر وضعیت شهرستان‌ها گفت: تداوم مراقبت‌ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی حتما باید مد نظر فرمانداران باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.