مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: این ناحیه از پیشگامان مرحله دوم طرح «آجر به آجر»  در سطح نواحی این شهر و استان است.

آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، پیشگام در پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با بیان اینکه در مرحله اول طرح «آجر به آجر» فعالیت‌های خوبی انجام شد، گفت: مرحله دوم این پویش با نام «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» برای جلب مشارکت زنان در امر مدرسه‌سازی از ۲ هفته پیش آغاز شده که  ناحیه یک از پیشگامان این پویش در مرحله دوم  در سطح استان و  نواحی شهر اهواز است.

او افزود:  پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» تا آخر سال ادامه دارد و ۲ کارگروه در این زمینه تشکیل شده که فعالیت‌های خود را در فضای مجازی آغاز کرده‌اند.

نیسی گمراوی اظهار داشت: ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در مرحله دوم در سطح ناحیه یک شرکت کرده اند که قرار است مدارسی که از امکانات خوبی برخوردار هستند به مدارس کم برخوردار کمک کرده و از آن‌ها حمایت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بیان کرد: علاقه مندان و خیران مدرسه ساز می‌توانند با مراجعه به سایت http://ajorBajor.i و یا  با درج کد #۲۴* در تلفن همراه در این امر خدا پسندانه شرکت کنند که در صورت مشارکت ۲۵ میلیون ریالی و یا بیشتر یک کاشی به نام خیر مدرسه منقش  و در مدرسه ساخته شده نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.