حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار گفت: اولین شهید مدافع ولایت حضرت فاطمه و فرزند ایشان بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع نمازگزاران ایلامی در مصلی شهر ایلام ،گفت: اعتراضات و حرکت جدید در آمریکا جز رسوایی لیبرال دموکراسی غرب چیزی به دنبال نداشت.

او ادامه داد: مکر آن‌ها به خودشان بازگشت و وحشی گری به کنگره آمریکا برگشت خورده است.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: در فتنه ۸۸ عوامل استکبار جهانی برای کشته سازی در ایران تبلیغات وسیعی به راه انداختند.

او افزود: خداوند تنگه هرمز را در اختیار ما قرار داده تا هر کسی که اموال ما را بلوکه کند بتوانیم حقوق خود را از آنان باز پس بگیریم.

خطیب جمعه ایلام در ادامه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: شهادت این بانوی بزرگوار جزو تلخ‌ترین حوادث تاریخ بوده است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: زمانی که بی خبران جاهلیت به پیامبر برای نداشتن پسر طعنه می‌زدند، خداوند سوره کوثر را در شأن ایشان نازل کرد که ما به تو خیر کثیر دادیم.

او بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) در شأن ایشان فرمودند: کسی که فاطمه را اذیت کند مرا اذیت کرده و هر که وی را خشنود کند، مرا خشنود کرده است و فرمودند از برترین زنان آفرینش است.

امام جمعه ایلام در ادامه به تفسیر زندگی حضرت زهرا و نحوی شهادت ایشان پرداخت و اظهار کرد: اولین شهید مدافع ولایت حضرت فاطمه و فرزند ایشان بود.

او افزود: باید در این شرایط حساس مدافع ولایت بوده و در این روز‌ها مدافع نایب امام زمان حضرت امام خامنه‌ای باشیم.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.