گلایه‌مندی امام جمعه خرمشهر از وضعیت اسفبار فاضلاب در شهرستان

حجت‌الاسلام جواد عادل‌پور گفت:وضعیت فاضلاب در برخی مناطق شهر بسیار اسفبار است، حال که بارندگی نیست پس چه دلیلی دارد که وضعیت فاضلاب این‌گونه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر گفت: اخیرا یک فیلمی تحت عنوان "بانوی بهشت" در انگلیس ساخته شده و این فیلم به دنبال به تصویر کشیدن زندگی حضرت فاطمه(س) و مصائب و رنج‌های این حضرت است و نویسنده این سناریو  یک معمی به نام شیخ یاسر الحدید است .

او افزود: در این فیلم تمام تلاش آنها به تصویر کشیدن همه مشکلات و رنج های حضرت فاطمه برای القای این فکر است همه مشکلات امروز ما در امت اسلامی و کشتارها ریشه آن در اهل سنت است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور گفت: اما از آن طرف عمدا این قضیه نمی‌پردازد که تشکیل دهنده و موسس داعش به اعتراف آنها آمریکا و اسرائیل است و انگلیس نیز کارش تفرقه افکنی است.

او ادامه داد: اساس فرقه وهابیت را انگلیس تاسیس کرد و کتابهای متعددی در این زمینه نوشته است و کشوری به دنبال تفرقه‌ها در امت اسلامی هست اینها می خواهند به امت اسلامی آدرس غلط بدهند به جای اینکه امت اسلامی دشمن خود را بشناسد مسلمان‌کشی کند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه امت اسلامی باید بصیرت داشته باشد، گفت: این شخص چرا در انگلیس آزادی عمل دارد چون در آنجا شبکه های ماهواره ای و گروه مسلح دارد و در شهرهای انگلیس رژه می روند این هزارها میلیارد دلار برای ساخت این فیلم هزینه شده از کجا تامین شده است.

او در بخش دیگری از وضعیت اسفبار سرریز شدن فاضلاب در خیابان های این شهر انتقاد کرد و افزود: وضعیت فاضلاب در برخی از مناطق خرمشهر بسیار اسفبار است الان که بارندگی نیست چه دلیلی دارد که فاضلاب در خیابان های این شهر سرریز می‌شود.

امام جمعه خرمشهرتصریح کرد: در برخی از مناطق خطوط فاضلاب شکستگی دارد و درب منهول ها برداشته شده و هر لحظه امکان وقوع حادثه وجود دارد.

حجت‌الاسلام عادل‌پور بیان اینکه انتظار داریم دادستان برای پیشگیری از وقوع حوادث تلخ این موضوع را پیگیری و برخورد با خاطیان را در دستور کار قرار دهد.

او از مدیران آبفای شهرستان و استان خواست تا نسبت به رفع مشکل فاضلاب خرمشهر چاره اندیشی کنند و یا از استان های دیگر کمک بگیرند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.