امام جمعه اراک با اشاره به ساخت ناو مکران و واکسن داخلی گفت: جمهوری اسلامی با قدرت در راستای حق بهره‌مندی از انرژی صلح آمیز هسته‌ای ایستاده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی بیت المقدس اراک گفت: جمهوری اسلامی  با قدرت در راستای حق بهره‌مندی از انرژی صلح آمیز هسته‌ای ایستاده است و غربی ها هیچ راهی به جز لغو تحریم‌های ظالمانه ندارد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ناو مکران  یکی دیگر از افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که قدرت کشور را در پهنه اقیانوس‌ها دوچندان کرده افزود: دولت، مجلس، نیروهای مسلح و همه و همه باید در مسیر اقتدار جمهوری اسلامی دست به دست هم دهند.

او با تشکر از زحمات کادر درمان و پزشکی در کنترل بیماری کرونا و کسانی که در ساخت واکسن کرونا زحمت می کشند ادامه داد: شرکت های دانش بنیان کشور همت کنند و با قدرت واکسن مورد نیاز خود را تولید و حتی به کشورهای دیگر نیز صادر کنند.

نماینده ولی فقیه در اراک با بیان اینکه هنوز خطر جدی است و همه باید با کمک و همراهی یکدیگر دستورالعمل های بهداشتی  را رعایت کنند تا وارد موج چهارم این بیماری نشویم و از این شرایط به خوبی عبور کنیم گفت: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ایام فاطمیه بهره کافی ببریم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه پمپئو منحوس در روزهای آخر قدرت شیطانی خود علیه جمهوری اسلامی توطئه و جو سازی جدیدی به راه انداخته افزود : این فرد پلید که مسئول همه جنایت‌های آمریکا است، اعلام کرده که القاعده مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران است اما این یک توطئه کثیف است چرا که ایران از ابتدا با القاعده مخالف بوده است.

او القاعده و داعش را دست پرورده استعمارگران دانست و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با این جنایتکاران، شهدای زیادی تقدیم کرده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.