رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس گفت: در یک سال اخیر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به تصفیه‌خانه آب شرب فیروزآباد اختصاص داده شده و این پروژه تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر فیروزآباد را از طرح‌های بسیار مهم این شهرستان برشمرد و گفت: در یک سال اخیر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به تصفیه‌خانه آب شرب فیروزآباد اختصاص داده شده و این پروژه تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسن نوروزی در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد عنوان کرد: پروژه‌های مهمی در شهرستان فیروزآباد از محل منابع بودجه عمومی در حال اجراست.

او میزان اعتبارات اختصاص‌یافته به این شهرستان را ۱۸ میلیارد تومان اعلام داشت و افزود: این مبلغ از محل اعتبارات استانی به شهرستان ۱۲۱هزار نفری فیروزآباد اختصاص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس در ادامه برخی پروژه‌های در دست اقدام در فیروزآباد را برشمرد و اظهار کرد: احداث بزرگراه شیراز-فیروزآباد-جم که امسال ۵۴ میلیارد تومان اعتبار بدان اختصاص داده شده است؛ احداث راه اصلی کازرون-فراشبند-فیروزآباد با اختصاص اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی در سال جاری؛ ایجاد شبکه آبیاری و زهکشی سد تنگاب با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۳۹۹ و ساختمان سد هایقر که ۲۱۰ ‌میلیارد تومان برای آن تصویب شده است و تاکنون ۵۲ میلیارد تومان آن اختصاص یافته، از اهم پروژه‌های شهرستان فیروزآباد به شمار می‌رود.

نوروزی همچنین از توسعه بیمارستان قائم فیروزآباد، احداث آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای پسران این شهرستان و تجهیز مرکز آموزش عالی فیروزآباد نیز باعنوان طرح‌های در حال اجرا یاد کرد.

به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس افزون بر اعتبارات ذکر شده، ۱۸ میلیارد تومان دیگر از محل اعتبارات استانی به شهرستان فیروزآباد اختصاص یافته است.

شهرستان فیروزآباد در ۹۳ کیلومتری جنوب‌غربی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار