مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال ۱۲۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان واگذار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری  مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هم اندیشی این نهاد برای گرامیداشت دهه فجر گفت: همچنین بهره برداری از ۵۰۰ طرح اشتغال مددجویی در استان و برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کارکنان و مددجویان از مهمترین برنامه‌های این نهاد در دهه فجر امسال است.

مبشری با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های این نهاد در دهه فجر با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود افزود: در این ایام با تامین و اهداء جهیزیه ۶۳۳ نوعروس زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) روانه خانه بخت می‌شوند.

او دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، سرکشی از خانواده‌های مددجویان، برپایی جشن‌های مجازی و برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق محروم، تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی، برپایی نشست‌های بصیرتی، نمایشگاه عکس مجازی در خصوص دهه فجر و پیروزی انقلاب و اجرای طرح فلاح با هدف آشنایی خانواده‌های مددجویان با انقلاب و دستاورد‌های آن را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال اعلام کرد.
 انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.