سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه ارتقاء رضایتمندی زائران از اهداف ایجاد تحول در ماموریت‌های نیروی انتظامی است، گفت: همراهی و همدلی مسئولان و مردم با نیروی انتظامی امنیت مطلوب و پایداری را در سطح استان رقم زده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در جلسه برنامه ریزی و پیگیری قرارگاه اربعین گفت: انتظامی استان ایلام، در صورت از بین رفتن بیماری منحوس کرونا از آمادگی ویژه و صد در صدی برای برگزاری کنگره عظیم اربعین برخوردار است.

او با بیان اینکه ارتقاء رضایتمندی زائران از اهداف ایجاد تحول در ماموریت‌های پلیس در ابعین سال آینده است، افزود: اجرای موفق هر ماموریتی نیازمند وجود زیر ساخت‌های مناسب و مرتبط با آن است و امیدواریم در فرصت باقی مانده تا اربعین سال آینده با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه مسئولان، کاستی‌ها در استان ایلام به ویژه شهرستان مهران رفع شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به ترافیک سنگین و گره‌های ترافیکی در بعضی از نقاط محور مواصلاتی ایلام به مهران در اربعین سال‌های گذشته، ادامه داد: تکمیل و بهره برداری پروژه‌های در دست اقدام و نیمه کاره‌ای همچون کنار گذر پل کنجانچم، زیر گذر و روگذر شهر مهران و ... می‌تواند از پدید آمدن گره‌های ترافیکی در این مسیر جلوگیری کند.

سرهنگ القاصی مهر اظهار کرد: با مجاهدت و هماهنگی‌های خوبی که در بین مسئولان استانی وجود دارد امید است نواقص زیرساختی در محور‌های مواصلاتی به شهر مهران و پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی رفع و بستر‌های مناسب برای برگزاری کنگره عظیم اربعین در سال جاری فراهم شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.