شهردار اردبیل گفت: همزمان با بارش شدید برف معابر اصلی شهر اردبیل بازگشایی شد.

معابر اصلی شهر اردبیل بازگشایی شد/ عملیات برف روبی ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل از بازگشایی معابر‌های اصلی شهر از برف خبر داد و گفت: عملیات برف روبی در سطح شهر همچنان ادامه دارد.

او تصریح کرد: در شیفت دوم عملیات برف روبی، از ساعت ۳ بامداد امروز تمامی نیرو‌های خدمات شهری شهرداری اردبیل اقدام به بازگشایی معابر جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان کردند و عملیات بازگشایی و برف روبی توسط نیرو‌های خدمات شهری ادامه دارد.

شهردار اردبیل گفت: همزمان با بارش شدید برف در اردبیل، ابتدا تمامی معابر ویژه شهر اعم از تقاطع‌های غیرهمسطح و شهرک‌های دارای سرازیری و سراشیبی و معابر‌های حساس (خیابان‌های منتهی به بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلانتری‌ها و مراکز خدمتی) با اولویت توسط نیرو‌های خدمات شهری نمک پاشی و برف روبی شده و بازگشایی معابر‌های اصلی و فرعی همچنان ادامه دارد.

لطف اللهیان بیان کرد: عملیات نمک پاشی در معابر شهری نیز جهت حفظ منابع طبیعی، صیانت از محیط زیست و پیشگیری از آسیب به آسفالت معابر شهری با ملاحظه و بصورت حداقلی انجام می‌گیرد و انتظار می‌رود شهروندان محترم ضمن رعایت امنیت عبور و مرور خویش در معابر برفی و یخ زده در فصل زمستان و همکاری تنگاتنگ با شهرداری، با پدیده غیر اصولی «نمک پاشی معابر» مقابله کنند.

او تصریح کرد: از همان آغاز بارش با توجه به آمادگی کامل نیرو‌های خدمات شهری شهرداری اردبیل عملیات برف روبی توسط بیش از ۴۰۰ نیروی خدمات شهری و ۹۰ دستگاه سنگین برف روبی در شهر اردبیل آغاز شده و همچنان دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.