خاموشی‌ برق در اوج گرمای جیرفت

مدیر برق جیرفت گفت: به علت سوختن کابل‌های خط انتقال ورودی جیرفت از سمت شمال استان از امروز مجبور به خاموشی‌های برق روستاها، مرکز شهر و محله‌های جیرفت شدیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،انجم شعاع ، مدیر برق جیرفت گفت: متاسفانه بعلت سوختن کابل‌های خط انتقال ورودی جیرفت از سمت شمال استان از امروز مجبور به خاموشی‌های برق روستاها، مرکز شهر و محله‌های جیرفت شدیم.

انجم شعاع افزود:متأسفانه بعلت حجم خسارت به خط انتقال برق به جیرفت مجبور به اعمال خاموشی‌های متعدد در شهرستان جیرفت هستیم.

مدیر برق جیرفت بیان کرد:با تقسیم بندی صورت گرفته هر منطقه را تا حل مشمل مجبور به خاموشی یک ساعته هستیم.

به گزارش روابط عمومی برق منطقه‌ای استان مدیر عامل برق منطقه‌ای کرمان گفت: به علت بالا رفتن بار پست‌های منطقه جیرفت خط ارتباطی بین ناحیه بافت و جیرفت دچار مشکل شده است که این موضوع باعث خاموشی در تعدادی از پست‌های ناحیه جیرفت شده است.

او افزود: چند گروه کار مشغول برطرف کردن مشکل می‌باشندکه به محض برطرف شدن مشکل خط خاموشی رفع خواهد شد.

همچنین به علت عدم بروز دوباره این مشکل فردا صبح ۲۷ خرداد از ساعت حدود ۴ صبح خاموشی مجدد در پست‌های ناحیه جیرفت به مدت ۴ ساعت به وجود خواهد آمد.

بدلیل افزایش مصرف برق بار ایستگا‌های پست‌های برق منطقه جیرفت بالا رفته و همین امر موجب شده تا در خط انتقال برق بین ناحبه بافت و جیرفت دچار مشکل شود و باعث خاموشی  تعدادی از پست‌های برق ناحیه جیرفت می شود.

هم اکنون چند گروه تعمیراتی منطقه در حال رفع عیب می باشند و به محض برطرف شدن مشکل خاموشی رفع می شود و آنچه باعث این خاموشی‌ها می شود افزایش بی رویه مصرف برق است و از همه مشترکین در تمام بخش‌ها اعم از خانگی، تجاری، اداری، صنعتی، کشاورزی در خواست داریم مصرف برق خود را مدیریت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار