نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دستاورد‌های ارزشمند موشکی و پزشکی ما بعد از انقلاب در دنیا کم نظیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نمازجمعه اراک گفت: شرایط کشور نسبت به قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: بعد از انقلاب در زمینه‌های گوناگون از جمله بهداشت و درمان و آموزش به شرایط بسیاری مطلوبی رسیده ایم و امروزه شاهد یم پزشکان متخصص ما در علوم پزشکی به دستاورد‌های ارزشمندی دست یافته اند که در دنیا کم نظیر است.

امام جمعه اراک با اشاره به قدرت دفاعی کشور اضافه کرد: به دست توانمندجوانان انقلابی کشور در صنایع دفاعی، و بخصوص در بخش صنعت موشکی امروز توان جمهوری اسلامی ایران در دنیا مثال زدنی است.

او بیان کرد: نمونه دستاورد موشکی جمهوری اسلامی ایران دست یافتن به موشک‌های نقطه زن با برد بیش از ۲ هزار کیلومتر است که نشان می‌دهند نیرو‌های مسلح دست هر متجاوزی را قطع خواهند کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: در دوران قبل از انقلاب پادشاهان فاسد کشور را به عقب راندند به طوری که ایران پایگاه اسرائیل و آمریکا بود، اما اکنون به برکت خون شهیدان و رشادت‌های مردان بزرگی همچون شهید سلیمانی دشمن از ایران اسلامی در هراس است و هیچگاه نمی‌تواند فکر تجاوز به این آب و خاک را در ذهن خود بپروراند

او با بیان اینکه کارنامه انقلاب بسیار ارزشمند و مثبت است تصریح کرد: این انقلاب به دست پرتوان ملت شریف ایران اسلامی و شهدای گرانقدر به بار نشست و اکنون پس از سال‌ها گذر عمر انقلاب شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در بخش‌های مختلف هستیم.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: ایران اسلامی برپایه مردم سالاری دینی اداره می‌شود و این مسئله می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای کشور‌های آزاده دنیا باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار