قائم مقام باشگاه سارگل بوشهر گفت: بانوان فوتبالیست این باشگاه اردوهای خوبی داشته‌اند و برای تداوم پیروزی‌ها تلاش می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در  هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بعدازظهر امروز تیم سارگل بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی این شهر، در دیداری پرگل ۶ بر صفر مهمان خود قشقایی شیراز را شکست داد.

سارگل  با این پیروزی ۹ امتیازی شد و همچنان در جایگاه پنجم گروه دوم باقی ماند. قشقایی هم که تا کنون امتیازی به دست نیاورده در رده ششم جدول و قعرنشین است.

نماینده بوشهر در دور رفت این مسابقات نیز در شیراز، قشقایی را با یک گل شکست داده بود.

سارگل بوشهر در گروه دوم لیگ برتر فوتبال بانوان با تیم‌های شهرداری سیرجام، وچان کردستان، پالایش گاز ایلام، ملوان بندر انزلی و قشقایی شیراز رقابت می‌کند.

قائم مقام باشگاه سارگل بوشهر در پایان این بازی گفت: بچه‌ها مزد تلاش خود را گرفتند و یک پیروزی در خانه به دست آوردند.

ماریا حیات داوود افزود: اردو و تمرین خوبی داشتیم امیدواریم بتوانیم پیروزی‌هایمان را در دیدارهای بعد ادامه دهیم.

او درباره اعتراض تیم حریف به داوری هم بیان کرد: خطای داوری جزء بازی است خطای داوری برای ما هم وجود داشت فقط برای قشقایی نبود، اما ما اعتراض نکردیم.

در همین حال سرمربی قشقایی شیراز هم که به داوری اعتراض داشت، بیان کرد: باید این پیروزی را به تیم داوری تبریک گفت. در بازی قبل هم در حق ما اجحاف شد.

روستا ادامه داد: بارها گفتیم که از داوران باتجربه برای دیدارهای ما استفاده شود. تیم بوشهر هم مثل ما شروع کرد و فکر می‌کنم بازیکن باتجربه‌ای نداشته باشند. باید بهترین کادر داوری را برای این دیدار در نظر می‌گرفتند.

سارگل  بوشهر در گروه دوم لیگ برتر فوتبال بانوان با تیم‌های شهرداری سیرجان، وچان کردستان، پالایش گاز ایلام، ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز هم گروه است.

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان را در زیر ببینید:

بانوان فوتبالیست بوشهر برای تداوم پیروزی‌ تلاش می‌کنند

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.