رئیس سازمان بازرسی استان یزد با اشاره به ماموریت‌های تعیین شده در سند تحول توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت السلام اکبرطالبی رئیس سازمان بازرسی کل استان یزد با اشاره به اینکه از ۷ مآموریت تعیین شده در سند تحول، عمده ماموریت سوم بر عهده سازمان بازرسی کشور مبنی بر ارتقاء سلامت نظام اداری و نظارت بر حسن جریان امور است، گفت: داشتن نیرو، امکانات، همکاری قوا و سازمان‌ها و همچنین اصلاح قوانین مبنی بر اجرای سند تحول ضروری است و اجرای این سند تحول نیاز به زمان زیادی دارد.

او با بیان اینکه قوانین کارشناسانه باید برای این طرح مصوب شود، افزود: قوانین تصویب شده در مجلس نسبت به قوانین صادر شده از سوی سازمان بازرسی کل به لحاظ گذراندن چندین مرحله ایراد کمتری دارد.

طالبی ریشه بسیاری از مشکلات را وجود بستر‌های فساد در استان دانست و تصریح کرد: یکی از بستر‌های فساد، هماهنگ نبودن قوانین و مقررات و آیین نامه با دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور است.

او با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کل کشور به عنوان یکی از دستگاه‌های نظارتی با گستردگی عامل الشمول، تصریح کرد: نظارت بر دستگاه‌های دولتی و عمومی غیردولتی و حضور در دستگاه‌های دولتی و عمومی نسبت به حسن جریان امور دستگاه‌ها و رعایت قوانین و مقررات را وظایف سازمان بازرسی عنوان کرد.

طالبی سامانه فضای مجازی shekayat.bazresi، سامانه تلفنی ۱۳۶ و حضور در سازمان روز‌های یکشنبه را از راه‌های ارتباط شهروندان با سازمان بازرسی برشمرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار