مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان کرمان از اجرای سومین مرحله طرح ملی راهکار با توزیع هزار و ۸۰۰ کیلو گرم گوشت قربانی در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان کرمان، صبح امروز سه شنبه ۷ بهمن در حاشیه اجرای سومین مرحله از طرح ملی راهکار در استان کرمان که از گلزار شهدای شهر کرمان آغاز شد، از سومین پویش نذر قربانی خبر داد.

او با اشاره به اینکه پیش از این نیز در دهه کرامت و ماه ربیع الاول نیز این طرح اجرا شده، افزود: در این مرحله هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت به ارزش ریالی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، میان نیازمندان شناسایی شده به همت کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کرمان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام گرجی بیان داشت: سهمیه اختصاص یافته در این مرحله براساس اولویت اختصاص یافته، بسته‌های یک و نیم کیلویی گوشت به تعداد ۴۰۰ بسته در بم، ۱۵۰ بسته در انار، ۱۵۰ بسته در شهربابک، ۳۰۰ بسته در ریگان، ۵۰ بسته در فهرج و ۱۵۰ بسته برای توزیع میان طلاب و غیره  در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک مومنانه و نیز با توجه به روز‌های سخت و پرتلاطم کرونایی و اختلال در اقتصاد به ویژه در معیشت خانواده ها، طرح ملی راهکار از سوی ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.