متلاشی شدن ۲ باند با ۲۹ خودروی سرقتی

فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن ۲ باند سرقت خودرو در استان و کشف ۲۹ خودرو سرقتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان‌های مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات فنی و پلیسی و استفاده از سرنخ‌های موجود، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی اعضای باند سارقان خودرو شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان به سرقت خودرو و با هماهنگی قضائی این افراد در عملیات ضربتی پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

سردار میرزایی با اشاره به کشف انبار دپوی خودرو‌های مسروقه و قطعات از کشف ۱۲ خودروی سرقتی به صورت کامل و ۷ دستگاه اتاق خودرو خبر داد و افزود: در بازرسی از این انبار بیش از ۸۰۰ قطعه از قطعات مختلف خودرو شامل: موتور، درب، داشبورد، فنر، اکسل کامل، ضبط و پخش به همراه ۸۱ قطعه پلاک سرقتی، کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران همچنین از انهدام باند سارقان خودرو در شهرستان رامسر خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، ۱۰ سارق خودرو از اعضای یک باند را در آن شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

سردار میرزایی از کشف ۱۰ خودرو و یک خودرو به صورت اوراق شده از مخفیگاه سارقان خبر داد و افزود: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۱۱ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار