ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی با افتتاح فاز توسعه کارخانه‌های نساجی خوی

فرماندار خوی گفت: با بهره‌برداری از فاز توسعه کارخانه‌های نساجی این شهرستان برای ۵۰۰ جوان جویای کار شغل در این شهرستان فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، حسین عباسی فرماندار خوی با اشاره به  افتتاح فاز توسعه کارخانه‌های نساجی خوی گفت: اکنون در این واحد صنعتی حدود ۵۰۰ نفر مشغول به کار هستند که با بهره برداری از واحد توسعه، به ۲ برابر افزایش می‌یابد.

او اظهار کرد: با بهره برداری از فاز توسعه کارخانجات نساجی خوی، ظرفیت تولید سالانه آن به ۲۷ میلیون متر مربع پارچه کتان و جین و ۱۴ هزار تن انواع نخ پنبه پولیستر رسیده و مواد تولیدی آن، نیاز اولیه ۵۰ واحد نساجی کشور را تامین می‌کند.

عباسی بیان کرد: طرح توسعه کارخانجات نساجی شامل احداث و تجهیز بخش رنگرزی این کارخانجات است که روزانه ۴۰ هزار مترمربع از پارچه‌های خام تولیدی را رنگرزی خواهد کرد.

فرماندار خوی اظهار کرد: کارخانه نساجی این شهرستان ظرفیت بسیار خوبی به لحاظ تولید و رنگرزی داراست و برای پیشرفت بیشتر به همکاری بیش از بیش مسوولان این کارخانه و مدیران شهرستانی نیاز داریم.

عباسی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری در فاز توسعه این کارخانجات، گفت: یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از محل آورده شخصی سرمایه‌گذار برای توسعه کارخانه نساجی خوی سرمایه‌گذاری و فاز توسعه آن با ۱۲ هزار مترمربع مساحت در حال احداث است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.