روابط عمومی دادگستری استان فارس به دنبال انتشار اخباری مربوط به تخلفات کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان شیراز، توضیح داد که اخبار منتشر شده مربوط به یک مرکز نبوده و ارتباطی با یکدیگر ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در توضیح ارسالی روابط عمومی دادگستری استان فارس آمده است: در پی انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی مبنی بر تخلف چند کمپ ترک اعتیاد در شیراز، دادستان عمومی و انقلاب شیراز با ورود به موضوع دستورات اکیدی در راستای پیگیری و برخورد با متخلفین صادر کرد.

در ادامه این توضیه آمده است: هفته گذشته بر اثر قصورات حادث شده یک نفر از معتادان بستری در یکی ازکمپ‌ها در شیراز جان خود را از دست داد که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و با دستور قضایی ٥ نفر بازداشت شدند.

روابط عمومی دادگستری در توضیحات خود افزوده است: اخیرا تصاویر جدیدی منتسب به یکی از کمپ‌های شیراز منتشر شد که در این خصوص نیز با ورود دادستان شیراز ٣ نفر از عوامل متخلف در تصاویر که در معرض اتهام ضرب و جرح معتادین هستند؛ بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز در خصوص تصاویر جدید منتشر شده ضمن تاکید براینکه این مورد با حادثه منجر به فوت هفته گذشته متفاوت است، گفت: در مورد اخیر هیچ فردی فوت نشده، اما به لحاظ بزه‌های ارتکابی، پرونده قضایی تشکیل و عوامل دخیل که سه نفر بودند با دستور قضایی بازداشت شدند.

بحرینی با تأکید بر اینکه در پی اطلاع و شکایات واصله، بلافاصله نسبت به تخلیه کامل مکان مورد نظر اقدام و دستور پلمپ و لغو مجوز این مرکز نیز صادر شده است، گفت: دادستانی با قصور احتمالی عوامل و مسئولین نظارتی نیز درچارچوب قانونی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار