۷۹ میلیون لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری صرفه جویی شد

از ابتدای سال تا دی ماه، ۷۹ میلیون و ۵۰۳ هزار مترمکعب سی ان جی در چهارمحال و بختیاری مصرف و موجب صرفه‌جویی ۷۹ میلیون لیتر بنزین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر سالاری‌نسب مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: میزان مصرف سی. ان. جی از آغاز سال تا دی ماه در مقایسه با به مدت مشابه پارسال ۱۸.۲ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در این مدت زمان ۷۹ میلیون و ۵۰۳ هزار مترمکعب سی ان جی در استان مصرف و موجب صرفه‌جویی حدود ۷۹ میلیون لیتر بنزین شد.


بیشتر بخوانید


سالاری نسب با اشاره به مزیت‌های استفاده از سوخت پاک اضافه کرد: مصرف سی‌ان‌جی در مقایسه با سوخت‌های فسیلی نظیر بنزین به لحاظ اقتصادی به صرفه و ارزان‌تر است و محیط زیستی سلامت و هوایی پاک را برای ماوآیندگان به ارمغان می‌آورد.

او با بیان اینکه طرح رایگان دوگانه سوز نمودن خودرو‌های عمومی با اولویت برای وانت بار‌های سبک و تاکسی‌های شهری از ماه‌های قبل در حال اجرا است ادامه داد: مالکان این خودرو‌ها با ثبت نام اینترنتی در سایت GCR.niopdc.ir می‌توانند برای گاز سوز کردن وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

سالاری نسب گفت: درخصوص رعایت الزامات و استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی برای سوخت‌رسانی ایمن در جایگاه‌ها، پایش‌ها و بازبینی‌های لازم توسط کارشناسان این شرکت به صورت مستمر انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار