افتتاح ۳۰ طرح عمرانی در جاسک

فرماندار جاسک گفت:در دهه فجر انقلاب اسلامی۱۰۰برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهرستان جاسک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،محمد رادمهر، فرماندار جاسک گفت: ۳۰پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیارد ریال در جاسک در دهه  فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

رادمهر افزود: در چهل و دومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۰۰برنامه فرهنگی، اجتماعی ورزشی در جاسک برگزار می‌شود.

او در نشست ستاد بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع اصحاب رسانه به پوشش گسترده خبری دستاورد‌های انقلاب اسلامی در دهه فجر توسط رسانه‌ها تاکید کرد.

فرماندار جاسک بر فضاسازی پرشکوه شهری، اداری، محلات و اصناف برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر تأکید نمود و افزود: این آذین بندی‌ها باید همانند نیمه شعبان باشد و باتوجه به مصادف بودن با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) باید پرنگ‌تر از سال‌های قبل باشد.

رادمهر افزود: در این ایام برنامه‌های زنگ انقلاب در سراسر مدارس شهرستان، نمایشگاه کتاب با نام فجر، تکریم خانواده معظم شهدا، عطر افشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والا مقام نمایشگاه‌های تخصصی و کارآفرینی، رونق و تولید، همایش برگزاری گام دوم انقلاب، همایش دستاورد‌های انقلاب، تکریم از مادران شهداء، جشن انقلاب، مسابقات ورزشی در رده‌های مختلف نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان را در شهرستان جاسک داریم.

او گفت: اصلی‌ترین طرح‌های افتتاحی نیز در حوزه صنعت و معدن، حمل و نقل، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری و همچنین در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی، آموزش، انرژی، بهداشت، درمان و سلامت هستند که طبق برنامه زمانبندی اعلام و افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.