دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت:نظارت هوشمند و هدفمند از تولید تا رسیدن به دست مصرف کننده می‌تواند ،نقش به سزایی در جلوگیری از سوء استفاده سودجویان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بابک محبوب علیلو دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت تامین مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم  گفت:در توزیع مایحتاج ضروری مردم باید عدالت رعایت شده و با احتکار؛ گران فروشی، عدم عرضه و کم فروشی از سوی دستگاه‌های مسئول قاطعانه برخورد شود.

اوبا اشاره به فشار اقتصادی ناشی از تحریم‌های استکبار جهانی و تبعات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا افزود:متاسفانه برخی سودجویان با سوءاستفاده از شرایط موجود و تحمیل فشار مضاعف بر مردم به دنبال منافع خود هستند.

اوخاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده و تضییع حقوق عامه و بیت المال، تعامل دستگاه‌های متولی امر با مراجع نظارتی، اطلاعاتی و انتظامی جزء ضرورتهاست.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: نظارت هوشمند و هدفمند در چرخه تولید، توزیع و عرضه در بازار و دسترسی به سامانه جامع انبار‌ها و رصد روزانه آن می‌تواند نقش به سزایی در جلوگیری از سوء استفاده سودجویان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.