کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی با متهم کردن گروه «حزب‌الله هند» در موضوع انفجار اخیر دهلی نو، هدف این انفجار را ترور سفیر این رژیم عنوان کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه آرتی، یک رسانه صهیونیستی می‌گوید انفجار جمعه گذشته در نزدیکی سفارت این رژیم در هند با هدف ترور سفیر رژیم صهیونیستی طرح ریزی شد.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد در نامه‌ای که هفته گذشته در نزدیکی محل انفجار حوالی سفارت رژیم صهیونیستی یافت شد، رون مالکا تهدید به قتل شده است. این رسانه صهیونیست می‌گوید این نامه صورت دست نویس، به زبان انگلیسی و پر از اشتباهات دستوری و املایی خطاب به سفیر صهیونیست‌ها در دهلی نو نوشته شد. در این نامه از مالکا به عنوان تروریستی از یک جامعه تروریست نام برده شد.

این رسانه صهیونیست مدعی شد که این پیام از سوی حزب الله هند، گروهی ناشناخته، خطاب به سفیر این رژیم نوشته شده است. در بخشی از این نامه که تصویر آن بر روی صفحه توئیتر کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی قرار گرفت، خطاب به سفیر این رژیم آمده است: ما در هر جا ناظر بر شما هستیم و می‌توانیم به زندگی شما در هر زمان و هر مکان پایان دهیم. ما نمی‌خواهیم خون افراد بی گناه در اطراف شما ریخته شود.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی روز جمعه تأیید کرد که در نزدیکی سفارت این رژیم در دهلی نو انفجاری رخ داده است. طبق گزارش‌های اولیه این انفجار خسارتی به همراه داشته و چندین اتومبیل پارک شده در نزدیکی این سفارت آسیب دیدند. محل این انفجار در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی و حوالی محل اقامت «ناندرا مودی» نخست‌وزیر هند، گزارش شد.

این انفجار روز جمعه مصادف با ۲۹ امین سالگرد آغاز روابط میان رژیم صهیونیستی و هند روی داد. دهلی به دنبال این انفجار وضعیت هشدار اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
حزب اله هند ؟؟
آخرین اخبار