رویداد سرمایه گذاری ivest با محوریت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم دهم اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، جواد غلام پور،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم در گفت و گویی با اشاره به انواع حمایت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت ها‌ی دانش بنیان و کسب و کار‌های نوپا و غیر نوپای حوزه فناوری اطلاعات، مراحل و چگونگی برگزاری رویداد سرمایه گذاری ivest را که به صورت آنلاین از سوی بخش خصوصی و با محوریت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در دهم اسفند امسال  برگزار خواهد شد را تشریح کرد.

او گفت: رویداد فوق یک رویداد سرمایه گذاری، ویژه کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات است و تمامی استارت آپ‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نظیر اپلیکیشن، بازی، اینترنت اشیاء می‌توانند در این رویداد برای جذب سرمایه گذار اقدام کنند.

غلام پور همچنین گفت: این رویداد به صورت آنلاین و در بستر سامانه اختصاصی صندوق پژوهش و فناوری (BigBIUe Button) برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم در ادامه افزود: رویداد سرمایه گذاری آنلاین کسب و کار‌های حوزه فاوای قم با محوریت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار و پارک علم و فناوری استان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان نظام صنفی رایانه ای، ستاد هوشمندسازی شهرداری قم و رسانه تخصصی فناوری اطلاعات استان قم (آی. تی گفت)، جهاد دانشگاهی و شتاب دهنده‌های تاب تک و صدران نیز مشارکت دارند. 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار