مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز تعداد قطعات صنعتی و نیروگاهی ساخته شده طی ۱۰ ماه امسال را ۷۱۸ قطعه اعلام کرد.

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با ساخت تعداد ۱۰۲ نوع قطعه صنعتی در دی ماه امسال، مجموع قطعات ساخته شده در این نیروگاه طی ۱۰ ماه ۹۹ به ۷۱۸ نوع قطعه رسید.

او با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی، تلاش وافر متخصصین جوان این نیروگاه در ساختن قطعات را نشانه عزم جدی آن‌ها جهت خودکفایی و قطع وابستگی دانست و افزود: نقش آفرینی کارکنان نیروگاه رامین در این امر، حرکت در مسیر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب که همان حرکت جهادی میباشد است.

شاهین شاهین زاده سرپرست نظارت بر کارگاه تراشکاری این نیروگاه نیز گفت: قطعات ساخته شده با رعایت همه استاندار‌ها و کاملا مشابه قطعات خارجی ساخته شده است.

او با اشاره به استفاده از متریال مستعمل و اسقاطی و کاهش محسوس میزان خرید متریال نو، مجموع تعداد قطعات ساخته شده از این ۷۱۸ نوع قطعه طی ۱۰ ماه امسال را ۷ هزار و ۴۲۳ قطعه اعلام کرد.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت یک هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بسیاری از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت قرار می‌دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار