آزمون ایثارِ بیش از ۴۰ نجاتگر واجد شرایط با حضور نمایندگان اعزامیِ سازمان امدادونجات در محل مرکز کشوری آموزش‌های تخصصی امدادونجاتِ کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، در مراسم افتتاحیه آزمون ایثار با اشاره به اینکه سازمان امداد و نجات شریان حیاتی جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود، گفت: نیرو‌های امدادی در تمامی حوادث و اتفاقات در خط مقدم امدادونجات حضور می‌یابند و به یاری آسیب دیدگان می‌شتابند.

او با اشاره به اینکه سازمان امدادونجات در زمینه کمک رسانی به حادثه دیدگان، نقش مهمی در فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر دارد، افزود: نجاتگران و امدادگران آموزش دیده به دنبال تحقق شعار صلح ودوستی، وظایف خود را برای کمک به آسیب دیدگان به خوبی ایفا می‌کنند.

برگزاری آزمون ایثار با حضور بیش از ۴۰ نجاتگر کرمانی

فلاح با توجه به اهمیت درجه بندی امدادگران و نجاتگران در جمعیت هلال احمر در اعطای درجه تصریح کرد: بایستی همواره جانب انصاف و عدالت رعایت و نبایستی در حق کسی اجحاف شود و مقررات و قوانین و دستورالعمل‌های مربوطه به دقت رعایت و مراحل اجرای آزمون از شفافیت لازم برخوردار باشد.

برگزاری آزمون ایثار با حضور بیش از ۴۰ نجاتگر کرمانی

او بیان داشت: جمعیت هلال احمر استان کرمان از تعداد نجاتگران بالایی برخوردار است، که باید از ظرفیت‌های آن‌ها برای خدمت رسانی مطلوب به مردم بهره‌مند شویم.

برگزاری آزمون ایثار با حضور بیش از ۴۰ نجاتگر کرمانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه ۴۱ نفر از نجاتگران این جمعیت در آزمون‌های جسمانی و مهارتی یک روزه ایثار شرکت کرده اند، افزود: پذیرفته شدگان پس از اخذ نمره قبولی در آزمون ها، حکم درجه ایثار برای آنان صادر خواهد شد.

برگزاری آزمون ایثار با حضور بیش از ۴۰ نجاتگر کرمانی

برگزاری آزمون ایثار با حضور بیش از ۴۰ نجاتگر کرمانیانتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار