معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هلال احمر بیش از ۵۰ هزار نیروی امدادی درجه بندی شده در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، متانی عصر دیروز سه شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات ابهر در آزاد راه زنجان_ قزوین گفت: بیش از 50 هزار نیروی امدادی درجه بندی شده در کشور داریم که در هفت سطح درجه بندی شده اند و تعدادی از آن ها در استان زنجان هستند.

 او افزود: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور  سالانه برنامه هایی که برای توان افزایی، آموزش و باز آموزی برای این نیروهای امدادی دارد.

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: با بهتر شدن شرایط کرونا در کشور توان افزایی آموزش بازآموزی و مسابقات امداد و نجات به صورت حضوری اجرا خواهد شد.

متانی ادامه داد: قسمتی از فعالیت های این سازمان موضوع لجستیک است که حوزه انبارهای امدادی شامل این موضوع می شود و تجهیزات امداد ونجات را بر اساس شاخص های استان ها تخصیص دادیم.

او افزود: با توجه به تخصیص کالاهای امدادی دولت به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مناقصات آن انجام و قسمتی از کالا تحویل و اقلام امدادی هشت گانه طی طرح تقسیم به استان ها ارسال شد.

متانی گفت: برای طرح نوروزی لوازم انفرادی امدادی خریداری می شود که در تلاش هستیم تا پایان امسال تحویل گرفته و به استان ها اختصاص دهیم.

او با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ حفظ و نگهداری تجهیزات و امکانات شرایط مطلوبی دارد، افزود: با توجه به شرایطی که داریم تأکید بر استفاده بهینه و درست از تجهیزات و امکانات موجود است تا برای هموطنان خدمات شایسته ای ارائه دهیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.