باشگاه بدنسازی صدا و سیمای مرکز گلستان در مراسمی با حضور مدیرکل امور اجتماعی و رفاهی سازمان صدا و سیما افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سبحانی مدیرکل امور اجتماعی و رفاهی سازمان صدا و سیما امروز در آیین افتتاح باشگاه بدنسازی مرکز گلستان گفت: رییس سازمان صداوسیما همواره در مورد مسائل رفاهی کارکنان و در خصوص افزایش سرانه ورزشی کارکنان تاکید دارد و این اقدامات در این راستاست.

او ادامه داد: تاکنون ۱۰ مرکز از مراکز سازمان صدا و سیما را به باشگاه بدنسازی مجهز کردیم که باشگاه بدنسازی مرکز گلستان بعد از پنجمین مرکز افتتاح شد و پس از صدور مجوز ستاد کرونای سازمان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

محمد منتظر حجت مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان نیز در این آیین گفت: دراین دوره از مدیریت سازمان در ۵ سال اخیر، توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان مورد توجه جدی ریاست سازمان آقای علی عسگری و معاونت امور مالی و سرمایه انسانی سازمان در حوزه‌های مختلف قرار گرفته است.

او ادامه داد: یکی از این حوزه ها، بحث بازسازی و توسعه فضا‌های ورزشی و تجهیزات روز سازمان است که نقش مهمی در سلامت روح، جسم و بهره وری کارکنان سازمان به خصوص کارکنان دارای مشاغل پر استرس دارد.

منتظر حجت گفت: ما اگر به سلامت روح و جسم همکاران توجه نکنیم شاهد هزینه‌ها و صدمات جبران ناپذیربه کارکنان و خانواده هایشان و جامعه خواهیم بود.

او گفت: همکاران مرکز گلستان بعد از رفع محدودیت‌های کرونا از آن بهره ببرند.
 
 
باشگاه بدنسازی صدا و سیمای مرکز گلستان افتتاح شد
 
باشگاه بدنسازی صدا و سیمای مرکز گلستان افتتاح شد
 
 

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.