معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: پانزدهم بهمن آخرین فرصت دریافت کد بورسی برای برخورداری از منافع سهام عدالت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا دیانی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: ۴۸.۱ درصد از سهامداران سهام عدالت در استان تا سیزدهم بهمن به روش غیرمستقیم کد بورسی دریافت کردند.

او افزود: حدود ۳۹۲ هزار نفر از مردم استان سمنان دارای سهام عدالت هستند که از این تعداد ۲۲۰ هزار و ۷۹ نفر روش غیرمستقیم و بقیه روش مستقیم را برای خرید و فروش سهام عدالت انتخاب کردند، اما برای برخورداری از منافع باید تمام سهام‎داران در گام اول کد بورسی دریافت کنند.

دیانی ادامه داد: سهامداران سهام عدالت در استان سمنان که روش غیرمستقیم را برای دریافت منافع سهام عدالت انتخاب کردند، باید نسبت دریافت کد بورسی اقدام کنند تا بتوان هرچه سریعتر مجمع برگزار شود.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان اضافه کرد: برگزاری مجمع به صورت غیرحضوری و از طریق ثبت نام سهامداران سهام عدالت در سامانه‌های برخط، تقسیم سود و بقیه روال، نیاز امروز شرکت سرمایه گذاری استانی در سهام عدالت استان سمنان است، اما افزایش میزان ثبت نام سهامداران در سامانه سجام به ۵۱ درصد، لازمه برگزاری مجمع و انتخابات مجمع است.

او افزود: در صورت انتخاب نشدن هیات مدیره و فعال نشدن نماد شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، نمی‌توان سود‌های حاصل از سهام عدالت را به حساب سهامداران واریز کرد که الزام اولیه تحقق این مهم سجامی شدن سهام داران است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.