نخستین واحد تولیدی در فراشبند آغاز به کار کرد

طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان فارس، نخستین واحد تولیدی در ناحیه صنعتی شهرستان فراشبند، آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، طی مراسمی با حضور استاندار فارس، نماینده مردم فراشبند در مجلس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، سردخانه ۲ هزارتنی به عنوان نخستین طرح صنعتی احداث شده در ناحیه صنعتی فراشبند، افتتاح شد و آغاز به‌کار کرد.

با افتتاح این طرح که با سرمایه‌گذاری ۸۵ میلیارد ریالی بخش خصوصی انجام شد، برای ۲۰ نفر به شکل مستقیم و برای ۶۰ نفر نیز به شکل غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: راه اندازی این طرح امکان نگهداری و ذخیره سازی انواع محصولات کشاورزی تولید شده در فراشبند و شهرستان‌های همجوار، فراهم می‌کند.

احد فتوحی با بیان اینکه تاکنون ۱۹ قرارداد با سرمایه‌گذاران برای احداث واحدهای صنعتی در ناحیه صنعتی فراشبند منعقد شده است، گفت: این ناحیه، ۹۸ هکتار مساحت و ظرفیت استقرار ۳۰۰ واحد صنعتی و ایجاد زمینه اشتغال ۱۶۰۰ نفر را دارد.

فتوحی با بیان اینکه در ۴سال اخیر روند اجرای عملیات عمرانی در این ناحیه صنعتی شتاب گرفته است، گفت: تا کنون ۱۹طرح عمرانی و زیرساختی با بیش از ۱۱۱میلیارد ریال در این ناحیه اجرا شده و بعضا در مراحل پایانی است.

این مقام مسئول از پیش‌بینی مشوق‌هایی نظیر پرداخت ۱۰درصدی حق انتفاع با اقساط ۴۸ ماهه بدون سود، برای سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی خبر داد و گفت: صنایع مختلف تا رده ۶ زیست محیطی امکان استقرار در این ناحیه را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار