حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در بازدید از کارخانه صنایع پوشش رشت گفت: در کارخانه پوشش رشت گویی جنگ و فاجعه رخ داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ،  رئیس دستگاه قضا  بدون اینکه از پیش اعلام شده باشد از شرکت ریسندگی و بافندگی پوشش بازدید کرد.

او افزود: تا امروز بازدید‌های زیادی از کارخانه‌های سراسر کشور داشته ایم، اما وضعی که امروز در کارخانه پوشش ایران مشاهده کردیم بسیار عجیب است وگویی یک جنگ و فاجعه در اینجا اتفاق افتاده و ثروت ملی به تاراج رفته است.

رئیس قوه قضاییه ،  با بیان اینکه یک فاجعه بزرگ نسبت به اموال عمومی و بیت المال رخ داده است و عده‌ای به خاطر سودجویی و منفعت پرستی یک مرکز بزرگ تولیدی رابه این روز در آورده اند ، گفت: مسئله برف نبود چراکه اگر سنگ هم از آسمان می‌بارید وضعیت کارخانه پوشش ایران نباید به این روز می‌افتاد و سودجویان این کارخانه را تخریب کردند تا از زمین آن استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی  افزود:با  اینکه وعده داد تا هر چه سریعتر با همت مسولان این کارخانه، همه موانع از جمله موانع حقوقی و قضایی برطرف شوند گفت: حتی یک روز هم نباید در این کار توقفی صورت گیرد و باید دوباره به چرخه تولید برگردد و مردم هم باید ببینند که تولید در این کارخانه راه افتاده است.

او با بیان اینکه گیلان به عنوان قطب نساجی کشور شناخته می‌شود به دادگستری گیلان دستور داد که هرچه سریعتر حل مشکلات کارخانه پوشش را در دستور کار قرار دهد.

کارخانه پوشش بزرگترین و مجهزترین کارخانه نساجی خاورمیانه بود که در سال ۸۴ با کمتر از ۳ درصد پیش پرداخت به صورت اقساط ۳۶ ماهه به بخش خصوصی نا کارامد واگذارشد و هزار و ۵۰۰ کارگرآن بیکارشدند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
صنایع مخابرات راه دور ایران یا ایران نیپون سابق در شیراز را همین افراد به تعطیلی کشیدند آب از آب تکان نخورد.سال82 زمان فروش معادل چهارصد میلیون دلارقرارداد داشت .هنوز حقوق سال 86 تا 91 را تسویه نکردند در ضمن سنوات هم ندادند.سهام که 25500ریال بود الان به صفر رسیده سهامدار عمده هم قرارداد به اسم شرکت می گیره و به پیمانکار متفرقه میدهد که انجامش بدهد. شکایت زیادی هم انجام شد ولی هیچ کس هم رسیدگی نکرده است .