مزار شهید محمد احمدی جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر در روستای باشی شهرستان تنگستان غبارروبی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مزار شهید محمد احمدی جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر به مناسبت پنجمین روز از دهه فجر که به نام انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی، کرامت انسانی، ایثار و شهادت طلبی نام‌گذاری شده است در روستای باشی شهرستان تنگستان غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و تعدادی از پاسداران در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر، گرامیداشت یاد شهدا به عنوان طلایه داران انقلاب اسلامی باید همیشه در دل‌ها جاری و ساری باشد.

او افزود: امروز به میمنت یاد و نام شهدا، انقلاب بیمه شده و به عنوان الگویی جامع در اختیار کشور‌های تحت سلطه قرار گرفته است تا پرچم مبارزه با ظلم، ستم و استکبار را به اهتزاز در آورند و با ظالمان و ایادی استکبار، به مبارزه برخیزند.

مسئولان تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر همچنین به دیدار مادر شهید احمدی جوان رفتند و با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، از این مادر شهید تجلیل کردند.

سردار کشاورز در این دیدار، مادران شهدا را اسوه مقاومت و ایثار خواند که با پایمردی و شکیبایی فرزندان خود را تقدیم انقلاب و کشور کردند و لحظه‌ای برای از دست دادن فرزندانشان تردیدی به خود راه ندادند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.