بازرسان ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در استان بوشهر با خانواده شهیدان احمدی جوان، ناطوری زاده و احمد نژاد مقامی دیدار و از آنان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار کمالی رئیس انتصابات ستاد کل نیرو‌های مسلح به همراه امیر داوود نظام اسلامی مشاور فرمانده تیپ ۶۵ ارتش و جانباز ۹۰ درصد ۸ سال دفاع مقدس و حجت الاسلام حجت الله قنبری رئیس موسسه سرلشکر تهرانی مقدم و سردار واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر با حضور در منزل شهیدان والامقام اسماعیل احمد نژاد مقامی در شهر بوشهر، قاسم ناطوری زاده درشهر عالی‌شهر و محمد احمدی جوان درشهرستان تنگستان با خانواده آنان دیدار کردند.

رئیس موسسه سرلشکر تهرانی مقدم در این دیدارها، خانواده شهدا را پرچمداران قیام عاشورا و تجلی‌گر وحدت در جامعه عنوان کرد و افزود: وظیفه داریم با پیروی از آرمان‌ها و اهداف مقدس شهدا ، راه آنان را ادامه دهیم.

او بیان کرد: خانواده‌های معظم شهداء الگوی مناسب بردباری و پایداری در جامعه هستند که با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های فراوان با اهداء خون پاک فرزندان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

حجت الاسلام قنبری با تجلیل از رشادت‌ها و تلاش‌های مخلصانه شهیدان در دوران خدمت گفت: درجه رفیع شهادت مقامی است که از سوی خداوند متعال به افراد اعطا می‌شود و هر کسی لیاقت آن را ندارد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.