فجر ۳۹؛

عطاران از تجربه همکاری خود با علی انصاریان گفت/ حجازی: رضا عطاران نبود «روشن» را نمی‌ساختم + فیلم

نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «روشن» به کارگردانی روح الله حجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «روشن» به کارگردانی روح الله حجازی برگزار شد.

در ابتدا روح الله حجازی کارگردان فیلم گفت: درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند را تسلیت می‌گویم. حضور با چنین وضعیتی در برج میلاد سخت بود؛ اما به احترام شما عزیزان رسانه آمدیم. امیدواریم دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان با سن پایین نباشیم.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم هم گفت: درگذشت علی انصاریان را تسلیت می‌گویم. من با حجازی از دهه ۷۰ همکاری کرده ام. برای این فیلم هم به یک اشتراک رسیدیم و آن را ساختیم.

رضا عطاران هم ضمن تسلیت برای درگذشت دو فوتبالیست کشورمان عنوان کرد: خاطرات زیادی با انصاریان و میناوند داشتم. اولین کاری که با انصاریان کردم «زیر آسمان شهر» بود که همکاری خوبی هم بود. امیدوارم هرچه سریعتر این وضعیت کرونایی تمام شود.

او درباره ایفای نقش خود در فیلم روشن اظهار کرد: فیلمنامه روشن را پس از خواندن دوست داشتم. شخصیت «روشن» برای من متفاوت بود؛ شخصیتی که فشار را به خودش منتقل می‌کند؛ در کل عجیب و غریب بود و دوستش داشتم.

سارا بهرامی دیگر بازیگر فیلم هم اظهار کرد: فیلمنامه خوب و بودن عطاران علت‌های اصلی حضور من در فیلم «روشن» بود. شخصیت مریم برای من جذاب بود و کوتاه و بلند بودن نقش اصلا برایم مهم نیست. الان هم که فیلم را دیدم راضی هستم.

حجازی در بخش دیگر صحبت‌های خود گفت: قبل از گرفتن پروانه ساخت به عطاران گفتم اگر شما بازی کنید، فیلم را می‌سازم؛ در غیر این صورت آن را تولید نمی‌کنم. جواد نوروزبیگی هم در تولید روشن خیلی به ما کمک کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره ساخت فیلم با رویکرد انتقادی و سیاسی صحبت کرد که در ادامه فیلم آن را می بینید:

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار