آیت‌الله مدرسی گفت: ما در بسیاری از صنایع و انرژی هسته‌ای به حول و قوه الهی به قدرت و عظمت بی‌بدیل رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت‌الله مدرسی، امام‌جمعه موقت یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: تکیه به دشمنان دردی را دوا نمی‌کند، کسی به غیر از خدا یار و یاور ما نیست و باید فقط با برنامه‌ریزی بر مشکلات غلبه کنیم.

او افزود: اروپا و آمریکا به دنبال منافع خود هستند، هرچند برخی افراد خیال می‌کنند تغییر افراد در آمریکا می‌تواند به نفع ما باشد.

امام‌جمعه موقت یزد گفت: در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب ثابت شده آن‌ها به فکر ایران نیستند، بلکه دنبال منافع خودشان هستند.

مدرسی یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی کشور ما در تمامی ابعاد رشد و توسعه چشمگیری داشته است و امروز به برکت انقلاب از قدرت علمی و پزشکی سطح بالایی برخوردار هستیم.

او اظهار داشت: در بسیاری از صنایع و انرژی هسته‌ای که دشمن تلاش می‌کرد به آن نرسیم به حول و قوه الهی با تکیه به نیرو‌های داخلی به قدرت و عظمت بی‌بدیل رسیده ایم و باید به رغم توطئه‌ها این دستاورد‌های بزرگ حفظ شود.

آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی گفت: باید مردم با بینش و بصیرت توطئه‌ها را بشناسند و همواره در خط ولایت و ارزش‌ها باشند.

او در خصوص انتخابات سال آینده نیز با تشریح اهمیت این انتخابات، گفت: باید از گذشتگان درس عبرت گرفت و مواظب بود که هیچگاه از مسیر حق و حقیقت غفلت نکنیم و همواره از نظام دفاع کنیم.

امام‌جمعه موقت یزد گفت: مردم باید به افراد متوکل به خدا و عاقبت‌نگر رای دهند، هرچند تبلیغات دشمنان همواره به دنبال انحراف افکار عمومی است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.