امام جمعه بافق گفت: مهمترین کارکرد انقلاب، ایجاد روحیه جهاد و دفاع غیورانه از آرمان‌های اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: مهمترین کارکرد انقلاب، ایجاد روحیه جهاد و دفاع غیورانه از آرمان‌های اسلام است.

او افزود: باور و اعتقاد به وجود دشمن برای انقلاب و نظام از نشانه‌های انتظار و ویژگی یک جوان منتظر است.

امام جمعه بافق بیان داشت: ضرورت حفظ نظام، مرزبندی با دشمنان است و بقاء انقلاب هم به مرزبندی اعتقادات دینی و اسلامی بستگی دارد.

حجت الاسلام سعادت فر در بخش دیگری از سخنان خود به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پرداخت و گفت: قیاس برخی‌ها از فضای مجازی به اتوبان حاصل سهل اندیشی و توطئه چینی آنان است.

امام جمعه بافق گفت: با ولنگاری و سهل انگاری در فضای مجازی نمی‌توان شرایط خوبی برای جامعه رقم زد و نتیجه‌ای جز ابتذال و لهو و لعب ندارد.

او بیان داشت:افرادی که برای فضای مجازی پهنای باند اضافه می‌کنند باید بدانند که زمینه را برای حضور و نفوذ دشمن فراهم نکنند.

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: دستگاه قضا باید به پرونده مفسدان اقتصادی، سیاسی و فرهنگی رسیدگی کند و اجازه هر بی بندوباری را در این زمینه‌ها ندهد.

او افزود: جوانان انقلابی با حضور فعال و آگاهانه در فضای مجازی جریان ساز باشند و با بصیرت و آگاهی و پیروی از ولایت فقیه در هیاهوی جریان‌های انحرافی مقابله گرفتار نشوند.

امام جمعه بافق همچنین به نقش روحانیون در هدایت و جریان سازی جوانان اشاره کرد و گفت: روحانیان و طلاب و ائمه مساجد دغدغه‌ی حضور جوانان را داشته باشند و فضا را برای فعالیت جوانان در اماکن مذهبی به وزه مساجد را فراهم کنند.

او افزود: حرکت خود جوش جمعی از جوانان انقلابی در قرارگاه هجرت برای موج جوانان از فضای مجازی به مساجد تشکر قابل تقدیر است.

تبیین ویژگی‌های جوان منتظر، تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و. از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه هاینماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار