رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: انقلاب اسلامی ایران با آرمان عدالت و آزادی در قاموس و قالب دینی بزرگترین انقلاب در قرون اخیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در جمع قضات دادگستری استان یزد گفت: اگر انقلاب بزرگ فرانسه تنها به آرمان آزادی پرداخت و انقلاب روسیه در پی تحقق آرمان عدالت بر اساس تئوری‌های کمونیستی بود، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) متفاوت از آن‌ها هم منادی توامان عدالت آرمان‌ها و آزادی در قاموس و قالب دینی است و هم خود را به عنوان یک الگوی تمام عیار به تمام جهان معرفی کرد.

او با توجه به نقاط محروم، توسعه بهره وری، ایجاد روحیه جهادی، تعدیل قوانین مرتبط با کار و کارگری و افزایش صادرات غیرنفتی را از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: دستاورد‌های مهم کشور در عرصه‌های فرهنگی، علمی، نظامی و فناوری چیزی نیست که به سادگی بتوان از کنار آن‌ها گذشت یا آن را کتمان کرد.

دهشیری تصریح کرد: تمام پیشرفت‌های سال‌های پس از انقلاب در عین وجود تحریم‌های ظالمانه، جنگ تحمیلی نابرابر و بسیار از کارشکنی‌ها و ناجوانمردی‌ها در عرصه‌های بین الملل رخ داده است که اگر نبود این سنگ اندازی‌ها بدون تردید، جایگاه کشور در بسیاری از امور حتی بهتر از این بود.

او اظهار داشت: بدون تردید خدمت به مردم در نظام اسلامی یک توفیق الهی است که باید قدردان آن بود و تلاش کرد تا آنجا که امکان دارد از مشکلات مردم کاست و آرامش و آسایش را به آنان اعطا کرد.

دهشیری با اشاره به برخی از تنگنا‌های معیشتی و مشکلات اقتصادی در سنوات اخیر، گفت: برخی ناکارآمدی‌ها و سوء مدیریت‌ها مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده که باید با همدلی و همراهی و تعامل از آلام مردم کاست و تلاش کرد تا امور بر مردم سهل و استاندارد‌های زندگی آحاد جامعه ارتقاء یابد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار