استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایران اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته با اتکا به توان نیرو‌های داخلی و بومی به پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه‌های مختلف دست یافته است و اقدامات دشمن مانع حرکت رو به جلوی کشور نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در همایش تجلیل از صنعتگران و معدنکاران این استان اظهار داشت: با وجود همه تنگنا‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمن، ایران اسلامی به پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه‌های مختلف دست یافته است و تحریم‌ها مانع رشد و پیشترفت کشور نشده است.

او افزود: ایران اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته با اتکا به توان نیرو‌های داخلی و بومی به پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه‌های مختلف دست یافته است و اقدامات دشمن مانع حرکت رو به جلوی کشور نشده است.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: قبل از انقلاب اسلامی روزانه شش میلیون بشکه نفت برای ۲۶ میلیون نفر جمعیت فروخته می‌شد، اما به طور متوسط در ۴۲ سال گذشته کمتر از دو میلیون بشکه برای جمعیت بالای ۸۰ میلیون نفر به فروش می‌رسد و این در حالی است که قبل از انقلاب امکانات خدماتی بسیار ناچیز بود و امروز خدمات در تمامی مناطق کشور گسترش یافته است.

او با اشاره به تاثیرگذاری ایران در مناسبات منطقه‌ای و جهانی ادامه داد: در کشور آمریکا، کاندیدای ریاست جمهوری برای رای آوری ۶۵ بار اسم ایران را اعلام کرد و این نشان از اهمیت و جایگاه ایران اسلامی دارد.

عباسی با اشاره به خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف گفت: به طور مثال در این استان با راه‌اندازی پتروشیمی لردگان با توان داخلی و بومی، نه تنها در این حوزه نیاز کشور تامین شده بلکه محصولات آن به دیگر کشور‌ها نیز صادر می‌شود.

او با اشاره به همراهی مردم با نظام افزود: مردم کشور همواره پیشتیبان نظام بوده‌اند و در مسیر رشد و خودکفایی کشور نقش بسزایی دارند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار