تکواندوکار فارسی بر سکوی قهرمانی لیگ برتر پومسه مردان ایران ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در پایان هشتمین دوره لیگ برتر پومسه مردان باشگاه‌های کشور جام ستارگان سید احسان صداقت در بخش تیمی رده سنی نوجوانان به مدال طلا رسید.

سید احسان صداقت تکواندو کار فارسی، گفت: در لیگ برتر پومسه مردان در غالب تیم مازندران حضور داشتم و در بخش پومسه تیمی ۳ نفره رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال به همراه یاسین زندی، محمد امین شکیبی و مهیار حیدری به مقام قهرمانی دست یافتیم.

او، بیان کرد: سطح هشتمین دوره لیگ برتر پومسه مردان بالا بود، اما داوری‌ها خوب نبود و حتی حق خوری‌هایی نیز وجود داشت، اما در کل رقابت‌ها و تکواندوکارانی که در آن حضور داشتند به کیفیت مسابقات کمک کرده بود و جا دارد از مربی استان فارسی خود اکبر فروزان و مربی تیم مازندران نیما مهربان بواسطه تلاش‌هایی که برای بنده کردند قدردانی کنم.

صداقت، در خصوص نبود تیمی از استان فارس در این رقابت‌ها تصریح کرد: امسال بدلیل مشکلاتی که وجود داشت و کمبود نفرات، هیات تکواندو فارس نتوانست تیمی را در لیگ برتر پومسه مردان شرکت دهد.

در هشتمین دوره لیگ برتر پومسه مردان باشگاه‌های کشور پومسه کاران در بخش‌های انفرادی استاندارد در رده‌های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال و در بخش تیمی استاندارد رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال به اجرای فرم پرداختند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار