سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: برگزاری دوره‌های مربیگری در دانش‌افزایی و تجربه مربیان جوان بسیار تاثیرگذار است.

سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری کلاس درجه ۳ آسیا در اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بسیار خوشحال هستم که در کلاس دوره مربیگری در استان اردبیل حضور دارم و بی شک برگزاری این دوره‌ها در دانش‌افزایی مربیان و به ویژه مربیان جوان تاثیرگذار خواهد بود.

او افزود: بسیار خوشحال هستم که بعد از مدت‌ها با مسعود شجاعی در اردبیل حضور یافتم که این شهر نسبت به سال‌های گذشته عوض شده است اردبیل مهد فوتبال کشور است و بسیاری را به فوتبال جهان و کشور معرفی کرده است.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بیان کرد: سرآمد فوتبال اردبیل و ایران علی دایی است که دنیا فوتبال ایران را با نام دایی می‌شناسند و من بسیار خوشحال هستم که در مهد این اسطوره فوتبال هستم.

رحمتی افزود: برگزاری دوره‌های مربیگری به پیشرفت فوتبال مربیان و به ویژه ما مربیان جوان که امسال به دنیای مربیگری وارد شده ایم امیدواریم این دوره‌ها همه ساله برگزار شود.

او تصریح کرد: امسال چرخه لیگ در کشور به سمت مربیان جوان تغییر یافته است و بسیاری از مریبان مانند من سال اول مربیگری را تجربه می‌کنند و بی شک در سال‌های آینده تغییر و تحول‌های فراوانی در حوزه مربیگری بوجود خواهد آمد.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بی شک در نیم فصل دوم شهر خودرو متفاوتی را خواهیم دید و امیدواریم که بتوانیم با کسب نتایج بهتر دل هوادار را خوشحال کنیم و روز به روز وضعیت شهر خودرو بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.